Hrníčková dieta

3. listopadu 2009 v 22:44 | Vanessa |  Tips&Triks
Hrníčková dieta je prokazatelně jedna z nejúspěšnějších diet vůbec. Nevynechává žádné živiny, není jednostranná a netrápí vás hladem. Je dlouhodobá - netrvá dva týdny. Což se může někomu zdát jako velká nevýhoda. Ale ona je to naopak výhoda. Při jejím dodržení se vyhnete jojo efektu.


Pro tuto dietu je potřeba dodržovat tato pravidla:


1. Kupte si krásný hrníček o obsahu 150 - 200 ml. Dejte si tu práci, najděte si nějaký opravdu pěkný a klidně i drahý, prostě si udělejte radost - je tím nejdůležitějším, co budete příštích několik měsíců potřebovat. A můžete si jich koupit hned několik, nebo se můžete za každý úspěch novým hrníčkem odměnit. Nikdy a ničeho, kromě neslazené vody a čerstvé zeleniny si nesmíte vzít na jedno jídlo víc, než co se do vašeho hrnečku vejde.



2. Zapamatujete si, že musíte jíst každé 2-3 hodiny - nejdéle za 4 hodiny. Delší hladovění je velice špatné. Vzbudíte si vnitřního hlídače, velkého, černého, věčně hladového psa, který může za to, že tloustnete. Můžete ho oklamat jedině tím, že budete dodávat pravidelně stravu. On nevyhlásí poplach a vaše tělo nezačne zběsile ukládat zásoby. Naopak. Budete-li jíst opravdu takto pravidelně, velké černé psisko usne hlubokým spánkem a začne chrápat a tělo nebude ukládat vůbec nic, jen si tahat živiny.




3. Musíte hojně pít. V létě víc, protože se potíme, v zimě můžeme méně. Důležité je si uvědomit, že naše tělo začne při hubnutí vyplavovat ketolátky, které budou zamořovat organismus. Pokud bychom málo pili, budeme se cítit špatně - začne to nejspíše bolestmi hlavy. Hlídejte si pitný režim a vyplavujte škodliviny z těla.




4. Hýbejte se. Snažte se nastartovat váš metabolismus pravidelným pohybem. Ve skutečnosti stačí 40 minut 3 x týdně v odpovídající tepové frekvenci a nastartujete váš metabolismus natolik, že budete spalovat tuky i když právě nebudete běhat či šlapat na rotopedu. Dokonce budete spalovat tuky i ve spánku.



5. Neodříkejte si nic. Žádné jídlo není zakázané. Máte-li chuť na sladké, dejte si kostičku čokolády, nebo jeden bonbon. Je lepší svoji chuť na sladké včas utišit, než pak zajít do cukrárny a napráskat se šlehačkových dortů, nebo sníst celou bonboniéru. Ještě jednou: Žádné jídlo není zakázané. Nikdy ho ale nesmíte sníst víc než co se vejde do vašeho hrníčku a samozřejmě, čím je tučnější či sladší, tím méně často ho do jídelníčku zařazujeme.



6. Nejezte mimo stanovené intervaly. Ani neochutnávejte. Čím dřív si zvyknete, tím lépe pro vás. Za pár týdnů to bude pro vás absolutně bezbolestné.




7. Pečlivě žvýkejte. Užívejte si jídlo a vychutnávejte si ho. Jíte normální jídlo jako každý jiný. Nemáte žádnou dietu. Jíte totéž co ostatní, ale jíte méně. Proto si jídlo užívejte. Vychutnávejte si ho.




8. Važte se jednou týdně, svou váhu si zapisujte. Měřte se též krejčovským metrem a obvody pasu, prsou, boků, stehen a paží si taktéž zapisujte.



9. Najděte si někoho, kdo s vámi bude vaše úspěchy případné neúspěchy konzultovat a kdo vám bude držet palce. Ideální je samozřejmě někdo neutrální. Založte si třeba tady na Ženě X anonymní blog po nějakou přezdívkou blog a pište tam své zkušenosti, pocity, úspěchy a selhání. Uložte sem vaše fotky Před a Po. Pochlubte se. Stydíte-li se, můžete svůj obličej zakrýt.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama