Chcete zhubnout a následně si váhu udržet?

3. listopadu 2009 v 22:50 | Vanessa |  Tips&Triks
  1. Jezte pravidelně 4 - 5 x denně v menších porcích.
  2. Udržujte si pravidelný pitný režim (nejméně 2 - 3 litry neslazených tekutin).
  3. Dbejte na to, aby vaše strava byla co nejpestřejší.
  4. Omezte jednoduché cukry (cukr, sladkosti, cukrovinky apod.) a tuky (hlavně ty živočišného původu - máslo, sádlo, škvarky, slanina, uzeniny).
  5. Zařazujte do své stravy potraviny bohaté na vlákninu (ovoce, zelenina, celozrnné výrobky, luštěniny)
  6. Jednou týdně můžete zařadit tzv. odlehčovací den. Nejvhodnější je ovocný a zeleninový - konzumuje se pouze ovoce nebo zelenina nebo obojí v množství zhruba cca 2,5 kg na den při dodržování pitného režimu.
  7. Nehubněte rychle, optimální týdenní úbytek je 0,5 kg, max. 1 kg za týden. Při větším úbytku hmotnosti dochází velmi často k jo-jo efektu.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama